inferno-ultras-curva-vallen

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av pride of häggådalen - 1 oktober 2009 19:24

IBK Alingsås - Wårgårda 9 - 5

jag tror att alingsås är på tok för bra för wårgårda som nere i sandared inte imponerade på mig dock kan dom blixtra till tack vare ett par individuellt skickliga spelare och göra ett par baljor men som jag ser det så har alingsås den bästa och bredaste truppen i serien och det kommer betala sig.

Rydboholms SK - Fritsla IF 9 - 2

jag tror vi kommer få det väldigt tufft i den lilla lådan i viskafors och trots derby och allt så kan nykomlingsturen inte hålla för evigt och vi kan inte lite på att ha stolpe in denna match också så jag tror vi blir ordentligt överkörda imorn......tyvärr......

Tranemo IBK - Vara IBK 13 - 3

jag tror det mycket unga vara kommer få det väldigt tufft ute i skogen?! i tranemo och tranemo är alldeles för bra för att injte köra över vara.

Fröjereds IF - Skara IBK 7 - 2

båda lagen har förhoppningsvis underpresterat i mötena med oss men utifrån dessa två matcher så är jag säker på att fröjered vinner särskilt på hemmaplan

IBK Lockerud Mariestad - Borås IBF 5 - 3

återigen så tycker jag att om man har en uttalad målsättning att tillhöra toppen bör man vinna sådana här matcher hemma. jag tror inte att borås kommer mönstra sitt starkaste lag och kommer därmen inte räcka till dock är dom starka hemåt så det kommer inte att rinna iväg.

Presentation

ur en grottmänniskas synvinkel

Omröstning

vem vinner serien (mitt tipp enligt ordningen som följer)
 alingsås
 lockerud
 tranemo
 sandared
 borås
 rydboholm
 wårgårda
 fröjered
 frtisla
 skara
 vara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards